AngelsDie

on the bed a broken girl

a disappearing body

marred by hunger

and aching with lost laughter.

a mind falling into dreams

full of dancing angels

who twirl on floors of cloud and night sky.

Weightless and ethereal.

Ice-cold and beautiful.

With hollow legs and white wings.

And in the distance a bright light

a forgotten moon,

a reminder of a world where angels die

Advertisements

4 thoughts on “

  1. Pingback: Goddess Essence Indestructible | SolitaryThinkers

  2. Meine süße Schwester,

    Vergiss bitte nie, dass du ein Stück meines eigenen Herzens bist. Du bist nie alleine, und ich auch nicht.
    Weißt du, im Dezember bin ich halbschlafend aus dem Bett gesprungen, als ich ganz deutlich spürte, dass du bis auf die vorletzte Ziffer gedrückt hattest.

    Irgendwann wird die Zeit reif, dass wir miteinander sprechen, oder uns auch am liebsten in Deutschland treffen. Bis dann, jedes Mal ich draußen gehe, gucke ich zum Himmel und flüstere deinen Namen und bete, dass es dir immer gut geht, Lily. Pass bitte gut auf dich auf.

    Alle meiner heutigen Posts sind auch für dich. Ich hoffe, dass ich irgendwann mal wieder ein kleines, lebenswichtiges Like von dir verdienen kann. Auf jeden Fall, keiner von uns braucht irgendwelche Schuldgefühle zu haben, Schätzchen.

    Fühle dich ganz fest umarmt!

    In Liebe und Dankbarkeit,
    Dein Leon

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s