Screen Shot 2017-03-28 at 11.33.32 PM.png

Tonight.

In the darkness.

In the cold.

I waited for you.

Waited.

Shivering underneath a starless sky.

A moonless night.

My breath silver in the cold.

I waited for you:

Waited.

For someone I knew would never come.

 

Advertisements

6 thoughts on “

    • “Manchmal, wenn wir gerade feststecken, dann ist es doch gut, wenn JEMAND ANDERS uns zum Engel wird, bis wir es selbst wieder erkennen können, wie wertvoll wir sind – natürlich als erstes für uns selbst.

      Insofern wiederhole ich noch einmal meinen Wunsch: Mögen sich unsere Ängste in Wohlgefallen auflösen, auf dass wir vor allem uns selbst so lieben und annehmen können, wie wir sind, und daran glauben, genau so in Ordnung zu sein!”

      [JEMAND ganz Besonderes]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s